PRVI VIRTUELNI POMOĆNIK U NIŠU

Posredstvom Viber aplikacije kroz City&Me chatbot građani Niša su dobili mogućnost da na jednom mestu dobiju informacije koje su nam svakodnevno potrebne kao što su red vožnje, servisne informacije o snabdevanju vodom, strujom ili grejanjem, lokacija sa mestima za reciklažu, najnovije i COVID-19 vesti, kao i kviz sa pitanjima o Nišu. Takođe, City&Me chatbot pruža korisnicima i mogućnost glasanja i pregled rezultata glasanja o važnim pitanjima u gradu.

City&Me je proizvod startup kompanije JustStart iz Niša, a nastao je u partnerstvu sa kompanijom Viber i uz podršku Trag fonadacije. Razvoj ovog digitalnog alata se nadovezuje na City&Me aplikaciju koja treba da omogući jasnu komunikaciju između grada i građana, osnažuje aktivizam i aktivnosti građana u oblastima reciklaže, vožnje bicikle, uređenja okruženja i uključuje ih u proces donošenja odluka na nivou zgrade i zajednice.

City&Me chatbot-u se može pristupiti preko linka https://chats.viber.com/city-and-me i besplatan je za korišćenje. 

„Kao kompanija smo zaista ponosni na inovaciju koju smo razvili jer City&Me chatbot svakodnevno raste, odnosno za mesec dana je okupio 5000 korisnika – stanovnika Niša koji su prijavljeni i koriste mogućnosti koje chatbot pruža. Da radimo dobru stvar govore nam komentari koje svakodnevno dobijamo od korisnika i posebno značajne preporuke prijateljima zbog kojih City&Me chatbot beleži kontinuirani rast korisnika“ – истиче Бранко Крсмановић, суоснивач компаније JustStart.

Imajući u vidu da se City&Me chatbot pokazao korisnim za stanovnike grada Niša, što procenjujemo kroz interaktivnost i korišćenje usluge, u narednom peridu City&Me će biti dostupan i u drugim većim gradovima Srbije.

Leave A Comment